Over de webshop

Hieronder vindt u informatie betreffende ruilen, betalen, levertijden en de klachtenprocedure. Mocht uw vraag niet beantwoord worden, of wilt u informatie over een product, neem dan contact op. 

LEVERTIJDEN

Het Online Wijnhuis verkoopt in haar webshop een deel van de producten, die in haar winkels aangeboden worden. Dit betekent dat in principe alle producten op voorraad zijn. Leveringen worden normaal gesproken binnen twee werkdagen uitgeleverd. Mocht het onverhoopt langer dan drie dagen gaan duren, dan zullen wij contact met u opnemen.


VERZENDKOSTEN

Leveringen vanaf €99,- worden gratis aan huis bezorgd in Nederland (met uitzondering van de eilanden). Bij bestellingen onder dit bedrag, wordt € 6,95 in rekening gebracht. Ook verzending naar het buitenland is mogelijk. Hiervoor gelden andere voorwaarden. Wij geven u deze kosten graag als u ons bericht van wat u wenst te hebben.
 

RETOURNEREN

Retourneren kan bij Het Online Wijnhuis op twee manieren. U kunt uw product terugsturen naar Het Online Wijnhuis in Hengelo of retourneren in de winkels in Deventer, Hengelo of Woerden. In beide gevallen geldt dat producten binnen een termijn van 14 dagen geretourneerd kunnen worden. Het aankoopbedrag wordt dan binnen uiterlijk 14 dagen naar u retour gestort. U wordt verzocht ten alle tijden eerst contact op te nemen met de webshop via e-mail of telefonisch  Ook wanneer u in een winkel wilt ruilen. 

Indien u de producten retourneert  naar de webshop word u verzocht vooraf altijd contact op te nemen met de klantenservice en worden de normale verzendkosten in rekening gebracht. Producten die u niet in goede staat bereikt hebben kunnen, na contact met de klantenservice, geretourneerd worden. Een eventuele bijdrage in de verzendkosten wordt per geval beoordeeld. 
 

EEN BESTELLING PLAATSEN
 

Stap 1
Klik op het product naar uw keuze. Deze wordt vervolgens in de winkelwagen geplaatst.

Bent u uit gewinkeld klik dan klikt u rechtsboven in uw scherm op het winkelwagentje. U kunt kiezen om meteen op AFREKENEN te kiezen. Klikt u op WINKELWAGEN, dan heeft u nog de mogelijkheid om aanpassingen te doen. 

Klik op AFREKENEN om uw bestelling af te ronden.

Stap 2
Persoonlijke gegevens, vul deze volledig in. Daarna opent zich de keuzes voor verzenden en betalen.

Stap 3

Selecteer de door u gewenste verzendwijze of geef aan dat u de wijnen af wilt komen halen.

Stap 4
Klik op uw gewenste manier van betalen.

Stap 5
Klik op BESTELLING AFRONDEN. U wordt dan doorgestuurd naar de beveiligde betaalomgeving.

Uw bestelling wordt verwerkt en u ontvangt een bevestiging per e-mail en kunt u de status van uw bestelling volgen.

LET OP: Wij leveren alleen alcohol houdende dranken aan personen boven de 18 jaar. Indien u akkoord gaat met de voorwaarden geeft u hiermee gelijk aan dat u aan deze strenge voorwaarde voldoet.


PRIJZEN

De genoemde prijzen zijn inclusief BTW, volgens het huidige Nederlands percentage, tenzij anders vermeld en exclusief eventuele verzendkosten.

KLACHTENPROCEDURE

Wanneer u een klacht heeft over een product, service, levering of overige zaken dient u allereerst contact op te nemen met Het Online Wijnhuis middels: email, brief of telefoon. U ontvangt dan binnen uiterlijk drie werkdagen een bevestiging van uw klacht en binnen uiterlijk 7 dagen een inhoudelijke reactie op uw klacht.

DISCLAIMER

De foto's van de flessen wijn kunnen afwijken van wat u ontvangt. Dit o.a. omdat oogstjaren worden vervangen door het momenteel gangbare jaar. Ook kunnen de etiketten van de wijnhuizen wat gewijzigd zijn in de loop der tijd. We streven ernaar om altijd de meest actuele foto te tonen, echter is dit niet altijd te realiseren.
U mag er altijd van uitgaan dat het oogstjaar wat tekstueel bij de omschrijving van de wijn vermeld wordt, hetgeen is wat u ontvangt.